On the catwalk

Hejsan på er fina läsare!  
 
Har haft en väldigt händelserik helg.   Var med i en modeshow som min kompis Daniella och några av hennes klasskompisar hade som gymnasiearbete, om jag minns rätt. image  Hon hade sytt en urgullig klänning åt mig. Älskar detaljerna i fram, så fint. 
Innan vi skulle gå upp på catwalken så lyssnade vi på en föreläsning av Bea Szenfeld.   Hon var så himla cool och ville typ sno med hennes kappa hon hade på sig hem. Haha! 
När det väl var dags för oss modeller var nervositeten uppe till tusen!   Men det gick faktiskt jättebra och när jag väl var klar så ville jag gå upp igen. Är så glad att jag fick möjligheten att vara med och gör det gärna igen!  Bild av Rilakkuma
 
 Klänningen jag hade! Dock hade jag inte min chiffon robe när jag gick. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0