In the studio

Hejsan fina läsare ! 
 
Idag åkte jag till skolan även fast jag var ledig, endast för att fota till en uppgift. image  Min lillasyster fick vara modell och bilderna blev ganska bra. Inte direkt som jag tänk mig från början men helt okej ändå. Gillar verkligen att fota i studio med alla lampor och blixar, haha! 
 
Vi gick lite på stan i väntan på bussen hem.   Vi båda köpte en frappuccino på Esprecsso House, cookies and cream. Hon sa att den var jättegod men jag tyckte den smakade pencilin och färg. image  Ingen höjdare och väldigt överskattat. Kollade lite julklappar och sen tog vi en regning promenad till resecentrum. 
 
Imorgon är det näst sista skoldagen för denna veckan. image  På lördag så har vi öppet hus på skolan som vi måste vara med på. Inte det roligaste direkt. image  Förra året gjorde vi verkligen ingenting! Hoppas iallafall det kommer många till vårat program. bild
 
image


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0