Just a regular tuesday

Hejsan på er!  
 
Endast några dagar kvar till jullovet, ska bli så skönt med lov! image Imorgon är det skola som gäller en liten stund. På torsdag ska jag hem till mormor och morfar och äta då jag är ledig. Försöker spendera så mycket tid jag kan med dom som jag bara kan.   Insåg verkligen hur mycket båda av dom betyder för mig efter att min morfar, 1 september, fick reda att han hade cancer. Det var så jobbigt. bild
Den 1 oktober så friskförkladades han helt! Det är helt magiskt.   Från att vara hur sjuk som helst till att idag vara tillbaka och jobba, och har är 87. Åå vad jag älskar både honom och mormor.  
 
 
  


Kommentarer
Postat av: Miss Baby Peaches

Vad skönt att höra att din morfar friskförklarades!

2015-12-16 @ 15:09:14
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0