It's getting close to 2016

image
 
Det börjar närma sig 2016 och jag har börjat fundera på mina nyårslöften. image  Ett av de är att jag faktiskt ska börja röra på mig. Sitter i stort sett stilla hela dagarna och är väldigt lat.   Min mamma tycker om att träna/gå powerwalks och har varit med några få gånger. image  Det är helt okej men har alltid liktsom slutat. Vill så gärna dra igång igen och det är bra för ångest har min psykolog sagt. 
 
För att boosta mig själv har jag kollat på massor av nya träningskläder och jag känner mig mer motiverad. Känns som en bra början, nya frächa träningskläder att använda. image  Vill åka till stan direkt och köpa hem direkt! 
 
 
Sportbh 1 / 2
Linnen 1 / 2 /
Träningstights 1 / 2 /
 
image
 


Kommentarer
Postat av: Maja

JAG VILL OCKSÅ UTTT!!! Måste få bättre kondis till ridningen och då är de bra att gå eller springa :D Vi kanske kan dra ut någon dag ihop <3

Svar: ABSOLUT! :D
Ebba Toresson

2015-12-17 @ 12:47:08
URL: http://nouw.com/majaelfstrand
Postat av: Churi

good luck :D

2016-01-03 @ 13:52:27
URL: http://churichan.blogspot.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0