Stockholm shopping

 
Hej fina läsare!   
 
Tog lite bilder på vad jag köpte i Stockholm. image  Det blev inte supermycket men det skulle bara vara jobbigt att kånka på massor av tunga påsar i flera timmar. Men jag än ändå väldigt nöjd. image
Vi tillbringade över en timme inne på Sephora. Så otroligt mycket som jag ville köpa men kom därifrån med en mascara från Too Faced.   Måste ha mer smink från det märket. Dog lite över hur fin deras nya ögonskuggspalett var. Wow vilka vackra färger! bild
Två Kera Magazine från SF-bokhandeln. 
En rosenkvarts och en bergskristall från Kristallrummet
 
Världens västa ansiktskräm, luktar gudomligt dessutom! 
 
   


Kommentarer
Postat av: Miss Baby Peaches

Kul med lite shopping!

2016-05-09 @ 18:10:00
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Postat av: Angeelchan - ♥

Jag älskar din blogg, haha!
Det skulle vara kul ifall du gjorde en Youtube video som handlar om hur du gjorde din nuvarande header/desgin på bloggen. Eller bara skriva om det i ett inlägg! ♥
Kram / Sandra.

2016-05-11 @ 15:33:14
Postat av: Angelchan -

Hej Ebba! Jag älskar verkligen din blogg. ♥
Men det är en sak jag undrar över, hur fick du in dina smileys i dina inlägg? Skulle du kunna ta ett foto eller liknade, men får mig går vilket som hur bra som helst! ^^ /Från en som läser din blogg varje dag minst 30 gånger, haha! ♥

2016-05-17 @ 13:59:46
Postat av: Anonym

Hoppas att allt är bra

2016-06-11 @ 10:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0