I need a Shiba Inu ! ♡

Jag behöver verkligen en Shiba Inu !   De är så fruktansvärt söta och ser liktsom alltid så glada ut. Ju mer bilder och videos jag ser på relaterat till dom blir jag bara mer och mer förälskad i dom. image  De ligger på andra plats på min lista över favohundar. Mopsar kommer först! 
 
Första bilden *dör* XD
Såg denna vinen igår och dog söthetsdöden.   Liktsom, vem tycker inte en trippande Shiba är söt. Kan jag få ta med den hem. Om det bara var så lätt, haha! bild Vad har ni för favoithund? 
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt hundras! En fråga, vad är din favorit choklad bar? :)

Svar: Visst är den! ^^Gillar Allévos Dark Chocolate !
Ebba Toresson

2015-11-10 @ 20:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0