Svar på kommentarer

Hej hej Ebba~ 
En fråga till om Taobao ^^;; Sökte runt efter bra taobao agents/shopping services och såg då att folk klagat på att många services lägger till priser/gör det dyrare än vad det egentligen är (bla på frakten så att de själva kan ta pengarna) har detta hänt dig? vill inte riskera att komma över en dålig sida som tar mina pengar ;;A;; hur mycket brukar frakten kosta när du beställer?

Jag som använder mig av den svenska servicen kinalink.com tycker att de är jättebra! Deco-mail pictograms of Rilakkuma De har inte allt för höga kostnader på sin service och de tar inte pengar. När jag har beställt brukar frakten ligga på högst 400kr! Då har jag ändå köpt 6 saker som legat på 600 - 700kr tillsammans. image Min förra beställning blev totalt ca 960 kr med frakt inräknat! 
 
Skojar du? Sushi är det godaste som finns ;D

Nope, inte enligt mig! ^^ Äter nästan inget för jag är så kräsen :3 
 
 


Kommentarer
Postat av: Lovisakawaii

Fin bild!

Kolla gärna in min blogg, där jag skrev "i framtiden"? ^^

2014-07-01 @ 18:11:05
URL: http://lovisaholmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0