1 year ago

 
 
Sitter just nu i min säng, tittar på YouTuber's och inväntar tolvslaget. 035.gif image by Ahiruchan  Är inte alls någon person som gillar nyårsafton, tycker inte det är något jättespeciellt. Dels för att jag inte gör något och för att jag inte gillar att vara ute och festa som alla andra verkar vara. image  Men jag trivs i mitt rum, alla är olika. 
Ska ut och försöka fota lite raketer senare. Om jag lyckas fånga några! 
 
 
Kollade igenom lite gamla bilder igår och hittade en från förra årets nyårsafton. Bild av Rilakkuma  Stod och tog massa löjliga kort på mig själv som jag nu skäms över att se på.   Det finns verkligen alldelles för många sådanna på mig, uch. 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0