"There's something wrong with Esther"

Såg trailern för Orphan för ganska länge sedan och den verkade väldigt bra. image  Igår bestämmde jag mig för att titta på den då jag var hemma.
 
Den handlar om Kate och John, ett par som ska adoptera en flicka, Esther, från ett flickhem. Hon är inte riktigt som alla andra. Efter ett tag börjar Kate misstänka att något inte är som det ska med Esther. Kate försöker övertala John att skicka tillbaka henne, men har är emot det. Hon får reda på att Esther inte är ett barn.
 
Precis som jag hade förväntat mig var den väldigt bra.   Gillar den möra känslan som finns igenom hela filmen. Skulle gärna se den igen, även fast den kanske inte var superläskig. Den får 4/5 stjärnor av mig! Rekomenderar den starkt! 
 
Side note: älskar Esthers kläder så mycket.   Speciellt den beiga klänningen hon bär första dagen i skolan. Har letat efter en liknande idag men hittar tyvärr ingen. 
 
 
  
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0