Stockholm

Förra veckan på onsdagen och torsdagen gjorde jag en visit i Stockholm med min syster och hennes pojkvän.   Det var riktigt roligt även fast vädret kanske kunde ha varit lite bättre. Vi tog tåget dit och började onsdagen med att strosa runt på stan. Blev lite småköp som jag visar i ett annat inlägg.  Bild av Rilakkuma
På kvällen blev det 3D bio vilket var skrämmande och häftigt på samma gång. Vi såg Captain America: Civil War, vilket var det längsta film jag sett tror jag. Den tog aldrig slut, haha!  
 
På torsdagen bestämmde vi oss när i satt och åt frukost på hotellet att vi skulle ta en tur till Skansens akvarium. Bild av Rilakkuma Riktigt trevligt och vi fick en liten sightseeing när vi åkte tvärbana dit. Vi gick lite mer i stan och tog sedan tåget hemmåt. 
Hade en jättebra minisemester men ack vad fötterna gjorde ont dagarna efter. Har fortfarande sår från mina skor, haha! image
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0