Long time no see

Hejsan fina läsare!  image
Har haft en vecka med massor av ångest och lite sömn och verkligen inte orkat blogga.   Satt uppe hela kvällen igår och gjorde klart en uppgift till mediaproduktionen. image  En affish om mänskliga rättigheter, jag gjorde hela tre stycken så inspirationen flödade! image  Fick väldigt fin kritik av min lärare och några klasskompisar över dom, blev så glad då jag själv blev väldigt nöjd. 
 
Det är verkligen dökallt utomhus, när jag gick från bussen till skolan var det -19 och mina fingrar höll på att ramla av. Ramlade själv nästan alltför många gånger, kunde nästan åka skridskor på all is.  
 
Väldigt enkel outfit idag. 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: sjostrands.blo.gg

Fina bilder :D ditt hår o rum är jätte coolt ^^!

2016-01-27 @ 15:01:07
URL: http://sjostrands.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0