Fave's on Netflix

Tog och skaffade ett konto på Netflix för några veckor sedan. image  Många av mina favoritfilmer fanns och det gjorde mig glad. Men jag har fastnat lite extra för två serier. 
Min syster sa att jag skulle börja kolla på Modern Family. bild  Trodde inte jag skulle tycka om det så mycket som jag gör. 035.gif image by Ahiruchan  Kollade på minst 10 avsnitt bara igår, när jag väl sitter och kolla är det svårt att inte trycka "se nästa avsnitt". Är väldigt glad att det är så många avsnitt. image  För vem hatar inte när alla avsnitt på en serie är slut och man vill bara ha mer. 
 
 
Herregud vad jag älskar RuPaul's drag race!   Säsong två och tre tog slut med en gång. Så himla synd att ettan inte finns tillgänglig där. Måste hitta!   Tycker RuPaul är fantastisk och självklart deltagarna. Raja från säsong tre är min absoluta favorit!   Dock är jag så trött på Shangela, haha! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0