The recent days

Hejsan på er !  
 
Det är fruktansvärd uppdatering här märker jag. image  Men har man ingen inspiration så står bloggen stilla. Men en liten livsupdate kommer. 
Igår var jag med Maja hela dagen.   Jag fixade henne i håret och gick ut och fotade henne och hennes lånehund, Thea. Pratade om allt medllan himmel och jord. Hur kul som helst, vi måste ses oftare alltså. 
Har haft en otroligt lat dag idag, gått i pyjamas och duschat.   Är inte direkt så produktiv på mina lov, haha! Men är det lov så är det. Fem veckor till nästa! image
 
 
  


Kommentarer
Postat av: Helene

Så häftigt hår *o*

Svar: Åå tack så mycket! ^^
Ebba Toresson

2016-02-18 @ 21:38:53
URL: http://minttu.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0