American Horror Story

Grejen med att jag skaffat Netflix är både en positiv och negativ sak. bild  Det positiva är att jag hittat så mycket nytt och bra att kolla på.  Det negativa är att jag kan ha blivit lite för beroende av det. image  Tittade klart på alla säsonger av Modern Family super snabbt. 
Nu har jag hittat en ny favoritserie, American Horror Story.   Även denna tipsade min syster om. Och jag älskar det så mycket.   För mycket. Det är svårt att göra annat när det finns så många avsnitt jag ännu inte sett. Är redan på säsong tre, Coven. Bild av Rilakkuma  Alla har varit hur bra som helst hitills och är så spänd på de två sista. Rekommenderar verkligen för er som inte sett!   
 
image


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0