Finaste affären i stan

Var inne i typ världens finaste affär i veckan med min lillasyster.   Just nu har de massor av vackra julsaker så det är rena rama himmelriket. Jag kommenterade verkligen allt där inne. image  Även sakerna man inte fick köpa, som en bord. Det var bara så himla fint. Vill köpa det och ha som matbord. Alla där inne måste tro att jag alldelles galen för jag var helt över exalterad! 
Doftade också på varenda Yankee Candles. Ska lätt gå tillbaka och köpa lite saker efter skolan någon dag. bild  Jag kommer faktiskt inte ihog vad affären heter. image  Men den ligger iallafall vid Sandtorget i Skövde. 
 
Världens finaste speldosor, älsskar dom så mycket. 
 
 
Skulle lätt kunna roffa åt mig allt detta ! 
 
image


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0