Three things I want to buy in 2016

Någon jag önskat mig och tänk att köpa de två senaste åren, men det har aldrig blivit av. image  Vill verkligen utveckla mig i foto och en extern blixt skulle vara bra att ha. Till exempel om jag ska ta outfitbilder och det inte är världens bästa ljus. 035.gif image by Ahiruchan  Eller vilken bild som helst. Mitt rum får inte hur mycket ljus som helst på eftermiddagarna då jag mest fotar till till exempel bloggen. bild
 
Några av mina största cravings!   De är så frukstansvärt snygga och min kompis har ett par. Är ganska så avis på dom.   Skulle nog köpa ett par svarta, de är lätt snyggast och lättast att sätta ihop med olika outfits. 
 
Något jag också viljat ha i flera år.   Fick ett par av en kompis för några år sedan men när jag väl skulle sätta i dom gick det inte. image Jag var så rädd och de ville inte sitta inne. Är så rädd för att jag ska göra något fel eller ta dåligt hand om dom så att jag blir blind, buhu. image  Men måste köpa ett par och prova igen. image
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0