My dream home

image
 
Alla bilder kommer från Tumblr ! 
Jag är helt såld på rokokostilen. Tidigare i veckan satt jag och kikade runt på möbler jag vill ha. Hittade den vackraste sängen jag någonsin skådat på eBay.   Kostade dock några tusen, men åå, den vill jag ha.   Drömmer om att få flytta in i ett vackert hus/lägenhet och få inreda med stora guldspeglar, massa krimskrams som mina föräldrar hatar.bildSom på bilderna ovanför. Det är en enormt stor dröm.   Kanske glider runt bland guld och marmor om några år, vem vet. 
 
image


Kommentarer
Postat av: Julia Karlsson

Åh älskar också sådan inredning. Vill ha vita väggar dekorerat med guldiga grejer och ha mycket marmor. One day.

Svar: ÅÅ JA ! ONE DAY !
Ebba Toresson

2015-12-21 @ 17:25:43
Postat av: Miss Baby Peaches

Wow, vilket ställe!

2015-12-22 @ 11:01:51
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0