Long time to see

 Hejsan fina läsare! image
 
Har inte kikat in på bloggen på nästan tre dagar. Får väldigt dåligt samvete av det. image  Det har iallafall hunnit bli december (!!!!) och jag har varit på Bup, vilket var i måndags. Mötet gick bra och jag ska dit nästa vecka också. 

Eftersom det nu är december spelar varje radiostation julmusik.   Själv började jag göra det i augusti, no joke. Kan lyssna på det vilken tid som helst på året. Nedanför har jag fyra av mina favoritlåtar från min Spotifylista. Ni kan hitta hela listan här!  
   
 
 
 
Jag är inne på slutspurten av mitt julklappshandlande!   Några få klappar till ska jag köpa. Tycker det är svårt att köpa saker till mina föräldrar, mamma brukar inte vilja ha någonting och pappa en Ferrari.  image Haha! Brukar dock köpa något ändå, tycker om att ge bort. Förra året överraskade jag dom med en fotobok från våran Europaresa. Den blev väldigt uppskattad!  Har ni handlat klart julklappar?  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0