Massage

Hejsan fina läsare! 
 
Som jag sa igår så skulle jag gå på massage för min nacke idag. Det gjorde jag och det var så otroligt skönt.   Var så avslappnad så att jag nästan somnade. Skulle lätt kunna gå dit igen, det var verkligen värt pengarna. Men halvimmen gick alldelles för snabbt, haha!  
 
Sitter just nu och har världens "träningsvärk". Det sa min massör att kan kunde få. Det är det värsta jag vet. Det gör så ont! Hoppas jag kommer upp ur sängen imorgon.  bild
 
 
 
 
Imorgon är det sista skoldagen för denna veckan eftersom det är första maj på fredag. Bild av Rilakkuma  Yes! Älskar långhelger, inte för att det är så otroligt lång men ändå. Hoppas det blir bra väder. 
Kramkram, vi ses imorgon!  
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0