Taobao order done!

 
 
Har precis betalat min Taobao-order jag gjorde idag.   Efter flera timmar velande fram och tillbaka så bestämmde jag mig för fyra fina saker. En klänning, en peignoir, en ring och en tröja. Det är jättesvårt att välja bara några saker att köpa när man ska beställa där. * Emoticons * デコメ of the same face as well  Allt är ju så fint! Visar inga bilder på saker nu, då blir det inget spännande när de väl kommit!  Bild av Rilakkuma
 
Gammal bild. Måste bli bättre på att fota nya alltså >-----< 
 
 


Kommentarer
Postat av: Lorena

Du har så fina saker! Hur gör man en order från taobao?

Svar: Gjorde ett inlägg för ett år sedan om hur just jag beställer från Taobao! ^^http://ebbachan.blogg.se/2014/may/hur-jag-bestaller-pa-taobao.html#comment

Om det är något mer specifikt som du undrar är det bara att skriva en kommentar ^^
Ebba Toresson

2015-05-11 @ 17:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0