Making plans

Hejsan mina sötnosar! image

Sitter i skrivande stund och ska göra lite ringar, köpte lite material när jag var i Göteborg på Pysselbutikensson.  Som för övrigt har världens sötaste namn och är som en godisaffär, fast dock utan godis. Funderar på att göra alldelles egna ringar och kanske sälja, men jag tänker fortfarande på det.  Skulle det vara en intresant idé tycker ni? 
 
 
    
 
Har börjat planera mitt höstlov också! image Det är inte många veckor kvar nu och sedan vipps, så är det lov. Det är ju inte bara höstlov utan halloween med.    Har skrivit det förr men gör det igen, jag älskar halloween! Ska ha fotoshoots och måste verkligen fixa nya bilder till en ny bloggdesign.  Den börjar få några månader på nacken. 
 
 
 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0