50 saker ni inte visste om mig! Del 5

 Jag har haft min iPhone i snart 4 år! 
 
 Något av det roligaste jag vet är att skjuta luftgevär! 
 
 I sommar kanske jag och min familj åka till London ^_____^
 
 Jag dagdrömmer väldigt mycket 
 
 Jag tycker det är jätteäckligt att bara i sjöar och hav, uch!
 
 Jag älskar att gå till tandläkaren! 
 
 Har ångest väldigt ofta, det är därför jag alltid typ bilder på mina läppar och naglar. 
 
 Jag har aldrig smakat sushi
 
 En av mina stösta drömmar är att hoppa fallskärm! 
 
 Jag är urusel på alla kortspel, fråga mina vänner XD
 
 
 
 
  
 
 
 


Kommentarer
Postat av: KawaiiDanni

Haha,tror du och jag är väldigt lika på många saker :3

2014-06-01 @ 21:53:44
URL: http://dabbigirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0