Kärlek till te ♥

Moshi! 

Sitter just nu på mitt rum och myser i min kigurumi. Dricker te och kollar på tv. Det är så skönt med helg och imorgon ska jag sova länge. Även försöka planera vad jag ska göra på sportlovet, det är inte alls långt kvar nu! 
 
Jag kanske ska åka till Stockholm och träffa bestie för första gången, måste bara kolla vad tågbiljetter kostar. Annars kanske jag åker dit på påsklovet. Deco-mail pictograms of character Får nästan ha en liten blogg/fanträff då, många av mina Instagram-följare kommer från Stockholm, och jag har aldrig varit där haha ^^
 
Hoppas ni också har en mysig fredagskväll, mata ne! 
 
Ignorera mitt stökiga rum,ska försöka göra en roomtour i helgen så ska städa! ^^
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0