Vem vill inte vara en banan!?

Moshi! 
 
Sitter just nu i soffan och kollar på Let's Dance. Det ser så roligt ut att kunna dansa så att det ser bra ut. Skulle så gärna vilja vara med. 
Var och fixade min legitimation idag som jag sa igår. När jag skulle ta kortet som man ska ha så blev det första så fruktansvärt! image  Som tur var så fick jag ta om det om jag ville, så det blev lite bättre ^^
 
Var även inne på H&M en liten stund. Hittade ett par leggins och en tröja med bananer på! image  Typ kastade mig på båda sakerna, hade dock inga pengar med mig ;;____;; Hoppas jag åker in snart igen och att de finns kvar då. Vem vill liktsom inte ha en hel outfit i banantema! 
 
Imorgon ska jag sova, har varit så trött hela dagen och somnade nästan förut ^^ Hoppas ni får en mysig kväll! 
 
 
Måste även ta lite nya bilder till bloggen känner jag..., 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0