Mitt 2014

 
Året då jag köpte mig älskade MacBook, varit på en oförglömlig Europaresa, varit i Stockholm för första gången, campat med min underbara klass 9B2, slutat grundskolan, kramat Oscar Zia, ätit sushi, börjat gymnasiet, fått en helt ny klass, gått Harajuku Fashion Walk i Göteborg, shoppat alldelles för mycket, firat halloween, varit med och en nära döden upplevelse, fått sammarbeta med olika företag, fått nya vänner, besökt Bergen Belsen, sett Måns Zelmerlöf, fotat massor, upptäckt hur mycket YouTuber's betyder för mig, köpt två Angelic Pretty plagg, varit i Göteborg massor av gånger, saknat min gamla klass väldigt mycket. 
 
 
 
Denna listan kan bli hur lång som helst.  Ännu ett år lider mot sitt slut och det nya är ett stenkast bort. Bild av Rilakkuma  Det har hänt en del, en del saker som jag inte vill veta av och andra som finns i tanken hela tiden. Det har varit nedgångar och uppgångar, glädje och sorg. 2014, ett händelserikt år. 
 
Jag vill att 2015 ska bli ett riktigt bra år!   Jag ska göra massor av roliga saker och inte tänka alltför negativt. Ta tag och börja göra YouTube-videos och försöka uppfylla en dröm om att kunna gå längre med mitt bloggande. Det ska vara mina nyårslöften 2015. 
 
Jag hoppas att ni, mina fina läsare, har haft ett bra år och upplevt massor av nya saker. Bild av Rilakkuma  För det har jag och det är något jag verkligen vill fortsätta med. Ni är bäst, finare läsare finns det inte, tack för detta året! image
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0