Goodnight!

Hejhej! image

Idag efter skolan gick jag och Maja till en Thairesturang och år lunch. Det var supertrevligt!   Har inte varit på just den resturangen förr, den var riktigt bra. Vi åt buffé och jag tog någon konstig rätt med fisk & kyckling (enligt skylten). Bild av Rilakkuma Det smakade varken eller, men det visade sig vara någon jättekonstig fisk, haha!
 
Vi gick också och hälsade på i våran förra skola. image  Det var så kul att få träffa några av våra lärare och bara känslan att komma dit var som hemma. image 
 
Nu ska jag sova, är supertrött även fast jag inte gick upp så tidigt.  Dock älskar jag att lägga mig tidigt när jag verkligen är trött och känner för att sova. Vi ses imorgon och sov sött! ^^ image
 
Såhär såg jag ut idag! ^^
 


Kommentarer
Postat av: Chiaki

Åh så himla fin outfit! Verkligen jättefin<3 Kram

2014-08-31 @ 17:05:02
URL: http://chiakiart.blogg.se
Postat av: Chiaki

Åh så himla fin outfit! Verkligen jättefin<3 Kram

Svar: Tack så jättemycket ^^Kramkram! :3
Ebba Toresson

2014-08-31 @ 17:05:13
URL: http://chiakiart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0